Stěhuji se!

8. may 2015 at 23:25 |  Lyn-z
Kdo bude mít zájem o adresu mého nového blogu, tak napište ne blog nebo na tichyvrabcak@seznam.cz.

Dík ;)
 

23 Days Challenge

8. may 2015 at 18:41 |  Lyn-z
Léto se blíží a já se stále pařím v kalhotech, jelikož se stydím za své tělo...

A co to znamená? Že už nebudu zkoušet, zda to zvládnu, ale vrhnu se do toho pohlavě, protože já vím, že to zvládnu.


- zhubnout na 57kg
- ruce zeštíhlit
- břicho vytunit
- nohy zeštíhlit a odrosolovatět
- zadek taky vytunit


- jíst 4x denně (snídaně, oběd, odpolední svačina, večeře)
- vypít minimálně 1.5l vody
- jíst převážně raw stravu
- nejís moc lepku, uměle oslazených věcí, jukn food, džusy, kafe s rostlinným mlékem, ne raw tyčinky
- neděle menší cheat day



Tak schválně. Dá se přiblížit za 23dnů k tomuhle?

Zhrození

2. may 2015 at 12:08 |  **Jídelníčky**



budíček 9:20

SN: nic
OB: kukuřičné těstoviny, omáčka od Panzani, shitake, salát (baby špenát, kousek cukety, 1 rajče, balsamikový ocet, pepř)
VE: dopíšu

TEKUTINY: 500ml vody, 1l vody s citronem, 1x káva s rýžovým mlékem
POHYB: 35minut orbitrek (7.5km, - 110kcal), 4minuty posilko rukou (1.5kg činky)

Vysvětlení titulku:
Když jsem vstala, vzala jsem si do ruky metr a změřila jsme si své "nádherné" tělo...
 


2nd Day

27. april 2015 at 12:01 |  **Jídelníčky**
Ten pohyb dělá opravdu divy! Jsem hned v takové lepší náladě :-)

10:00 SN banán menší
14:00 OB bulgur, shitake houby, salát (rajčata, cuketa, naklíčené mungo), himalajska sul, pepř
18:00 VE salát z rukoly + pomeranč malý a olivový olej, + ještě něco, ale nevím zatím co

TEKUTINY 1.5l vody s citronem, 3x káva s rýžovým mlékem
POHYB po probuzení joga (odkaz), 20minut orbitrek, 8h v práci



btw: vím, že ten pohyb není extra velký. Ale berte v potaz to, že jsem nikdy moc necvičila, max tak 4x do měsíce.

Let's get started

26. april 2015 at 15:59 |  **Jídelníčky**
Dnes jsem se vzbudila s pocitem viny a měla jsme v sobě takové zvláštní nutkání k něčemu.
Takže ráno po probuzení jsem si vyčistila zuby, pak jsem umyla nádobí a dala si ranní jógu a kupodivu se cítím hned lépe!!

Už se necítím tak ve sterotypu a je mi hned lépe, hlavně psychicky :-)

budíček 10:30
snídaně 10:00 nic
oběd 14:00 šufánek červené rýže, rajčatová omáčka*
večeře 18:00 doplním


Tekutiny: voda, 300ml třešňové coly, 1x káva s mandlovým mlékem
Pohyb: 15min ranní joga, 20min orbitrek (odpoledne)


*rajčatová omáčka: na kokosovém oleji osmažit česnek, přidat rajčata, olivy a uzené tofu + oregano, sůl, zelené curry

Where to go next